Originsbõl nem emlékszek olyan sok morális döntésre, inkább az rémlik, hogy a játékidõ 70%át harc tette ki.Ugyanazok a motivációk a második részben is benne vannak, de ha nem vitted végig akkor ezt a témát nem kerülöm.Mostanában MINDEN rpg-nél a két rossz közötti választást erõltetik - a da 2-ben ezzel szemben a játék végén két jó közül kell választanod ami sokkal jobb.
Bioware számomra folyamatos csalódást okoz a kotor megjelenése óta, nem várok semmit tõlük ezért tetszett ennyire a dragon age 2 - sokkal jobban mint az elsõ rész.Oké, még mindig sok a harc, de a sztori nem olyan fantáziátlan mint az originsnél és szerencsére csak felületesen vették elõ a témákat.Karakterek tekintetében is elõrelépés történt (megjegyzem, szerintem) nem a klasszikus dnd-s druidát hozták, a csapat törpjének nincs szakálla és baltája, ráadásul a pajzsos csóka sem egy 2 méter magas, kigyúrt férfi.+ Végre 2 játék után mûködött a dialoge wheel.A félkészen hozták ki résszel viszont egyetértek, pár hónap és sokkal jobb lett volna a játék - változatosabb dungeonokkal, kevesebb buggal esetleg több helyszínnel.
Igazából nem tudom mire vélni, felhoztad a Bethesdát és az Obsidiant, holott csak az utóbbi csinál IGAZI crpg-ket, a Bethesda a FO 3-al tényleg elszúrta, de az Morrowind/Oblivion után én nem rugdosnám le õket az crpg fejlesztõk porondjáról.A Biowaret viszont kis gondolkodás után, igen.
Mondjuk én vagyok a legszomorúbb, hogy a mai felhozatal között az Origin volt a mainstream rpg - minden hentjével együtt. :(