Egy RPG nem attól RPG, hogy kapsz 4 fõ küldetést,ahol választhatsz 2 lehetõség közül - persze a küldetést végig kell darálnod (circle, deep roads) és aztán hozhatsz egy jelentéktelen döntést, amit senkit sem érdekel, mert egy nagy sárkányt leölsz oszt kész.Lehet variálni, hogy ki ölte meg, meghalt e de nem érdemes.Továbbra is tartom, hogy az Origins is csak egy hentelés, felesleges, kiszámítható és gyenge döntésekkel.Maga a történet is a fejlesztõk szégyene, csak a Mass effect 2-nek bénább a sztorija - de neki meg nincs.Annál inkább gáz, hogy 5 évig készült, ha meghallgatod a main themet, akkor tudod milyennek szánták - ha meg játszottál vele tudod, hogy mennyivel rosszabb.
Tisztában vagyok vele, hogy a Dragon Age 2 nem a "kötelezõ" kategóriában, de állítom, hogyha bent maradt volna a mûhelyben még pár hónapig, akkor a rajongóknak is tetszene.
PS.:A második részben Varric kivételével mindegyik társad elhagyhat.