De, mindig kitalentoltam, de mivel a darkspawnal/malifacarummal nem fogok tudni beszélni, ezért ettõl függetlenül le kellett ölnöm õket.Szóval érted.Landsmeeten mûködhetett volna, de ott anélkül is meg lehet nyerni a nemességet.
Befolyásolási rendszer mint olyan nincs, maximum skilltõl függetlenül meg tudod gyõzni az embereket.Persze van olyan eset, amikor a személyiséged dönti el az egészet, pl. egy vicces Hawke gond nélkül kihazudja magát a Templartól - holott egy igen kemény csata várna rá.Szerintem sokkal jobb ez a megoldás, döntés-következmény alapon mûködik az egész, nekem nagyon tetszik.Továbbra is jelen van a gondolkodás-megváltoztatás, de inkább az a jellemzõ, hogyha nem akarsz harcolni akkor azzal a csoportal/bandával kell egyetértened.
Én az Origins alatt azt figyeltem meg, hogy álltalában van 4 eltérõ válaszod, abból a négybõl pedig 2 kifejlet lehetséges - ezzel szemben a DA 2-ben nagyrészt négy teljesen különbözõ/kettõ eltérõ választ adhatsz.A dialoge wheel sajátossága, hogy a párbeszéd tovább megy, te csak azt mondhatod meg, hogy hogyan reagáljon a karaktered - ezt én is sajnálom, de elviseltem.
DAO-ról meg szívesen beszélgetek, legalább 300 órám és 6 végigjátszásom van benne - tehát mégiscsak jobban belemélyedtem az egészbe, mint szerintem Te.Alapvetõen az a baj, hogy visszasírjátok az originst, mintha egy tökéletes crpg lett volna - holott nem.A DA 2 nagyon sok mindenben javított, de a legtöbben nem tudnak túljutni a helyszíneken és a harcon, így észre sem veszik az Arishok zsenialitását, a Band of Three féle theorycraftingot, a második greater demont és a többi elrejtett dolgot, amit Nektek csináltak, mert ti szeretitek az Originst.
Nekem semmi bajom az Originsel addig a pontig, amíg nem az kerül szóba, hogy milyen masszív,komplex,szerteágazó (nem, nem az)és hogy milyen kibaszottul jó rpg.Jó játék az Origins, de igazság szerint cselekménye ugyan olyan mint a második részé- azzal a különbséggel, hogy nem egymást követik a krízisek, hanem te dönthetsz melyket küzdöd le elõbb.
Azzal viszont egyetértek, hogy a DA 2 új rajongókat akart elcsábítani, nem titkoltan a mass effectõl - csak azt nem vette figyelembe a Bioware, hogy mindkét játékkal másféle emberek játszanak.
PS.:Ha válaszolsz erre, akkor légyszíves ne magyarázd a játékmechanikát/cselekményt/karaktereket mert az összessel tisztában vagyok.