A textúrák nem betöltése tényleg idegesítõ - fõleg, hogy a nagyfelbontásúak se a legélesebbek.
Négy dolgot tennék még hozzá:
a) egy OROSZ sziget OROSZ kutatóbázisán mért beszél mindenki ANGOLUL? Még az akcentus se nagyon érezhetõ, és az egyszerû, küldjünk-százat-egyszerre-a-játékosra-úgyis-olyan-gyengék közlegényeket kivéve szinte minden angol: a jegyzetek/levelek, a táblák, a magnófelvételek...értem én, hogy oroszul jóval kevesebben beszélnek, de egy feliratozással (ami amúgy egy az egyben hiányzik a játékból) simán meg lehetett volna oldani - már a Crysisban se értettem, hogy mért csak a legnehezebb fokozaton beszélnek koreaiul a koreai katonák...
b) a konzolokra fejlesztõ cégek felfoghatnák már, hogy egy fixpontos mentésrendszer, különösen, ha csak egyetlen slotba menteget, NEM nehezebbé, max IDEGESÍTÕBBÉ teszi a játékot - jópár videót/cutscene-t sikerült akaratlanul átugranom, amit aztán meg se tudtam már nézni, mert rögtön utánuk jött az autosave, ami az elõzõt felülírta...
c) szintén konzolokra fejlesztõk figyelmébe ajánlanám, hogy NEM kell ezerlépcsõs menüt szerkeszteni: dícséretes, hogy a logóvideókat át lehet ugrani, de hogy kezdõképernyõ és még utána a menü...kifelé ráadásul még idegtépõbb: kilépni a fõmenübe, onnan vissza a kezdõképernyõre, és csak onnan lehet lelõni a játékot - akine az Alt+F4 mûködött, az jelentkezzen (egyébként meg milyen "review" az, ami az összes statisztikából CSAK az eltelt játékidõt NEM jeleníti meg?)...
d) azért a ~6-7 óra játékidõ iszonyatkevés - lehet, hogy csak túlságosan hozzá vagyok szokva a JRPGkhez, de még mindig nem szeretem az ilyen rövid eresztéseket...
Ezektõl függetlenül nagyjából egyetértek a cikkben leírtakkal, egyszeri végigjátszásra mindenképp ajánlott, mert szórakoztató.