Miért ne adhatnák mágusnak? Elsõsorban nem a fizikai hanem a mágikus sebzésekre épít ez meg ugye a csiribirik területe (nem profitál a távolsági sebzéseket növelõ bónuszokból sem a fegyver, az csak a longbow-ra érvényesül).
A chakram az oka annak, hogy bárkinek jól jön emiatt pár pontot pakolni a sorci ágra akkor is ha egyébként nem tenné. Egyszerûen félelmetes, különösen házilag barkácsolt változatok esetében. Nem lepõdnék meg azon, ha jelentõsen gyengítenének majd ezen a fegyveren mert egyszerûen túl erõs minden máshoz viszonyítva.
A játék vége felé (universalist karakterrel nyomom) nem nagyon akadt ellenfél akit le ne nyomott volna egy "sortûz", ha meg mégis, akkor egy gyors odaugrás és ebbõl indított spec támadás többnyire végzett a delikvensekkel. Tömeg ellen is nagyon jól szuperál. A játék elsõ kétharmadában tényleg nincs szükség más fegyverre. Elég a chakram (csak legyen belõle egy olyan ami tûzre van kigyúrva meg egy másik ami villámra, késõbb lehet készíteni olyat, ami a kettõt kombinálja és az lesz az igazi).
Az utolsó harmad azonban már keményebb lesz, oda kelleni fog a faeblade, amire gyorsan át lehet váltani, szétszórni a közel pofátlankodókat (vagy éppen gyorsan utat nyitni, mert ez a fegyver félelmetes darabolást tud végezni távolodás közben is egy vetõdésbõl indított támadás során) és aztán vissza a hajítókorongra.
Sebesség és sebzés terén messze a legjobb közelharci célszerszám a faeblade (ez sem nagyon profitál a harcosok spéci képességeibõl, de az általános közelharci sebzésnövelések legalább mûködnek rá ahogy az elemental damage növelések is). Egyszerre több ellenfelet is tud támadni, sokakat távol tartani, nagyon de nagyon gyors az ütlegelésben és minden spec mozgása végtelenül hasznos.
Harcos-mágus kombónak (érdemes majd a champion-ban kicsúcsosodó sorsra rágyúrni mert kegyetlen erõssé teszi ezt a kombinációt) tehát ideális kombináció, bár tulajdonképpen ebbe már belekeversz némi finess ágat is, hiszen a faeblade a rogue specialitása. Varázslatából biztos ami biztos alapon legyen egy egyénre és területre is ható elemi támadás (elég a villám maximalizálása, nem kell feltétlen rámenni a meteorra) is.
A Might ágról szerintem amik nagyon jól jönnek azok a következõk: Skillful Defense, Hardy Constitution, Adrenalin Surge, Power strike, Quake és annak fejlesztése az Aftershock (gyors, olcsó és elfogadhatóan sebez, ráadásul több közeli ellenfelet is érinthet). A Concussive Force még szintén príma (bármely fegyverrel ha végigviszed az alap táamdássorozatot akkor a végén általában stunned lesz az ellenfél ez a képesség meg a stunned ellenfelekre növeli meg drasztikusan a sebzést) és nagyon esetleg a Bulwark (nem rossz ha van de nem létszükséglet, vígan el lehet lenni nélküle is). A fenntarthatókból a battle frenzy ágat érdemes maxra tolni. Ezt aktiválod, leköt bizonyos mana mennyiséget de elég hasznos.
Sorci ágról értelemszerûen a chakram mastery, conservative sorcery, storm bolt ág végig, sphere of protection ág végig, arcane weaponry ág végig (ebben vannak a chakram spec támadásai), végül némi healing surge fejlesztés (mondjuk hard fokozaton sem kellett egyszer sem használnom, mert pia is volt mindig, bár azt is talán 3-4 alkalommal kellett igyon a karakterem összesen, tehát a megléte vagy nem léte nem oszt nem szoroz, emellett egyre jobb cuccok gyártásakor, meg drágakövekkel össze lehet hozni igen jó értékû regenerációkat is).
Végül a Finess ágról maxra kell gyúrni a faeblade mastery-t (elõtte szórj szét neked tetszõen pár pontot mert ugye a faeblade mastery nem érhetõ el azonnal) és érdemes az Envenomed Edge képességre is tenni egy pontot amint elérhetõ, mert a következõ képesség ezen az ágon az Inoculation (poison resistance képesség ami jelentõsen redukálja a mérgezéseket).
Destinies-bõl meg a Guardian-Battlemage-Crusade-Paragon-Champion ág a neked való. Ez úgyis a Sorcery+Might ág fejlesztésére épül. Növeli a közelharci sebzéseket, az elemi sebzéseket, növeli a páncélzatot ráadásul minden benyelt sérülés visszatölt egy keveset a mana mennyiségen.