Magyarázkodik a franc. Kijelentetted, hogy te ilyet nem írtál, én meg megindokoltam, hogy miért gondolom az ellenkezõjét.
Megsértõdhetsz, de nekem így jött le. Ha nem ezt akartad mondani, akkor félreértettem.
Te írtad így: "Van aki erre vevo en mondjuk nem szeretem az ennyire keves agyat igenylo RPG-t.
Szoval vegletekig leegyszerusitett minden, hogy annyira ne kelljen torni a jatekosnak a buksijat."
Ergó nem valami összetett a játék szerinted, de egy rpg sincs túlbonyolítva manapság. Ezek közül meg Koa épphogy nem az egyszerû kategória. Lovagolsz itt a szavakon, csak a lényegét nem érted, amit írni akarok (vagy nem is akarod).
Nem összetettebb, nem RPG-bb a Skyrim a Koa-nál, remélem így már nem értelmezed félre a dolgokat.
Egyszerûség nem itt kezdõdik szerintem. Persze csinálhatsz mindent ész nélkül, de akkor nem is tudsz hatékony tárgyakat kreálni. Minden annyira egyszerû, amennyire a user játszik vele. Szerinted ha már nincsenek megkötések, akkor már valami egyszerû?
Neverwinter nights 2 igaz, hogy összetett, de 6 éves játék. Kissé változott már a játékipar. Ott sem volt éppen atomfizika a crafting. Maximum idegesítõbb, hogy mindent egyesével kellett a munkaasztalra pakolgatni.
Én nem szoktam csalni, aki meg ezt teszi szíve joga (mindenben van amúgy exploit, amit ki lehet használni... Nem ettõl egyszerû vagy összetett valami).