Az, hogy itt nincs elbujva egy segito, aki tekergeti a kormanyt, de meg taviranyitas sincs, hanem az auto tenyleg magatol megy. (mint Stanely a darpa versenyen) A jenkik meg fejlesztik hozza a twitterezo autot, mar csak ossze kell kotni a ket megoldast es kihangositani amit mond es kapunk egy beszelo automata autot.
"Ha csak a lézerkard (ami nem lézerkard hanem fényszablya ha már fordítjuk) hol vannak a Star Trekes cuccok?mert eddig jóformán a vezeték nélküli telefon jött be onnan."
Az ionhajtomuveket is hasznaljuk, ertelemszeruen az urben. A sokat emlegetett Bussard fele fuzios rendszert pedig fejlesztik. (a reaktorbol mar van prototipus is) A teleportalas nem jo otlet, meg a filmben is az egyik vezto halalok, a kajank pedig mar most joreszt szintetikus. Vannak szamitogepek, tablet-ek (az elso sorozatban a kellekek meg fabol voltak). Magneses terrel meg mesterseges gravitaciot is sikerult laborban eloallitani. Nagyon mas technologiajuk nem volt, csak a hajtomu technologia szamitana ismeretlennek, de egy Bussard ramjet elvileg kepes felmenni warp 1 kozelebe... :-) Ennek a meghajto resze a vasimr hajtomu, ami ha minden jol megy nemsokara felkerul az iss-re tesztelesre, a masik fo egysege a fuzios reaktor, ezt keszitik, a harmadik a Bussard kollektor, ez mar letezik. Alakul, csak nem olyan latvanyosan.
"kicsit felhõs idõben megáll az út közepén. nem világos, hogyan tervezik kivitelezni ezt. vagy nem igaz, hogy a pilóta csak napelemmel megy, pedig az van írva a honlapon."
A cikkben van egy olyan megjegyzes, hogy van az autokban egy-egy generator is. Ezt hivjak diesel elektromos hajtaslancnak, ami a nagy teljesitmenyu vasuti mozdonyoknal eleg elterjedt megoldas. A generator tolti az aksikat, az aksikrol meg megy a motor. A napelem meg besegit, de joreszt csak disznek van. Egyebkent 4 kisbuszuk van, legalabbis a foto szerint. Ebbol ezek szerint egyszerre max. ketto menne automatikusan.
Kivancsi vagyok meddig jutnak az elso emberi beavatkozasig...