A hátsó kamera miatt elkerülhetetlen, hogy idõnként ne lehessen pontosan érteni, hogy hova fog lõni, vagy nem látni rendesen a célt, de nehéznek meg akadályozónak én nem mondanám. Nekem pont az a bajom, hogy én így nem tudom beleélni magam egy lövöldözõs játékba, hogy kívülrõl nézem. Rotyoka üzenetét nem nagyon értem, köze nincs az FPS-hez? Ez tipikusan olyan játék, ami FPS -ben lett volna normálisan játszható - legalábbis számomra.
Ha nagyon akarják, hogy fedezék mögül kilehessen látni, azt is meg lehet oldani belsõ nézetben is, pl. átlátszóvá teszik azt aminek nekibújok (kb. ugyan ilyen értelmetlen, csalás - avagy butítás az is).
Amúgy akinek nem lenne világos, fedezékbõl két féle képpen lehet kilõni, az egyik amikor kihajol a fejével is, és célozva lõ. A másik pedig amikor csak így random kilõ. Ez arra lenne, hogy az ellenség ilyenkor fedezékbe bújjon (mivel ilyenkor nem igazán tudja midet kilõni), és aztán kilehet hajolni és megvárni míg kinéz, vagy ha közel van akkor így is le lehet lõni). Más kérdés hoyg ebben a játékban ez nem egyértelmû, mert így kibújás nélkül kilehet lõni az ellenséget fedezékbõl is -.-