nem kell az ajtóval semmit csinálni.. van az asztalon egy jegyzet azt olvasd el.
pont az a jó egyébként benne, hogy mint egy normális rpg ben van értelme fejlõdnöd mert így megvan a sikerélmény amikor egy olyan helyre mész ahova korábban nem tudtál, mert nem volt elég a karaktered. Érzed a jutalmat, fejlõdést.
Az oblivion féle ellenfelek szintrehúzós rendszere az RPG történelem legostobább húzása volt. Semmi kihívás nem volt benne, végigmentél a játékon és végig ugyanolyan nehéz ellenfeleid voltak. Arról nem is beszélve, hogy az egész játék dögunalmas a generált semmitmondó tájaival és klónozott teljesen értelmetlen dungeonokkal. (mondom ezt úgy, hogy beleraktam vagy 200 órát anno és szerettem nagyon).
KOnkrétan ilyennek kellett volna lennie az Oblivionnak alapból.
Ha lesz egyáltalán TES V akkor nagyon remélem, hoyg tanulnak a hibáikból illetve a modder közösség elképesztõ tehetségeitõl és máshoyg közelítik meg a dolgot mint az Obliviont, mert az zsákutca....