tényleg az a döbbenetes, hogy teljesen hobbiból egy ilyen méretû projektet végigcsináltak. és az eredmény meg nem csak egy mod, hanem egy komplett, minõségi játék, olyan szintû, ami a mai, sõt egyáltalán, a mindenkori játékpiacon simán megállná a helyét. õszintén mondom, én egy teljes árat kifizettem volna érte. igaz, én alapvetõen egyébként is megveszem a játékokat, egy-két kivétellel (pl. egy cod részt nem, ott úgyis csak végigviszem a single-t, azt jónapot).
ha játékfejlesztõ cég lennék, lecsapnék ezekre a fiúkra(lányokra), mert ez a kreativitás nagyon értékes ma. de persze félõ, hogy keretek közé szorítva nem tudnának ilyesmit alkotni.
maximális riszpekt a nehrim készítõinek! számomra hatalmas élmény volt. ha meg csak az oblivionhoz hasonlítom, ahhoz képest a dungeon-ök változatossága, a részletesség, a kidolgozott világ, a baljós, sötét hangulat (karóra tûzött rothadó holtest rulz!) és persze az eszméletlenül összetett sztori simán nyerõ.