Dávid tanár úr nyilván a tananyagot meséli a filmen. Nincs joga eltérni a kötelezõ azaz az elõírt hivatalos tananyagtól. Ha az lenne elõírva neki, hogy a lapos Föld teóriáját oktassa, akkor azt oktatná.
Függetlenül attól, hogy az 50. percben azzal indokolta, hogy nem egyenértékûek az ikrek rendszerei, hogy az egyik egész úton gyorsuló rendszerben volt, a Földön maradt pedig nem.
Majd azonnal folytatta a két, nem gyorsuló rendszer Minkowski féle ábrázolásával.
Ugyanis két menetrend szerinti repülõ 15-18 le és felszállással, ismeretlen idejû és erõsségû gyorsulásokkal egymással szemben irányban körbe repülte a Földet, ismeretlen magasságokban.
Valamint a levegõhöz relatív, ismeretlen sebességeken.
Azaz ha létezne is az általuk kimutatottnak kikiáltott hatás, akkor sem lehetne hitelesnek tekinteni a mérését.
Ellenben a rendõrségi sebességmérõkben a rel.Doppler szerint mûködõ sebességmérõk akkor is pontosan mérnek amikor mozgó jármûbõl mozgó jármûvet, vagy a Földdel mozgó megfigyelõhöz képest mozgó jármû sebességet kell mérniük.
Tehát az egyik linkeken a gondolat kísérletet és a másikon pedig féltucat nem specreles, ismeretlen mértékû hatásnak kitett mérést hoztál fel példának.
Egyiknek sincs a fizikai méréssel felérõ bizonyító ereje.