Teny, hogy a RACE-sorozattol kezdodoen kicsit mar sajat magukat modoltak, de azert elotte volt egy-ket jo huzas.
A GTR azert merfoldko volt. Hiaba a "hatszel" (penz vagy anelkul semmi sem mukodik) azert az F1C korszakbol, a GTR2002 mod-bol indulva, eljutva egy dobozos verzioig, tele liszenszekkel, olyan sorozattal ami meg nem volt, eleg utos teljesitmeny.
A GTL mar az uj engine-re epult, de maig az egyik legjobban atgondolt, kivitelezett, osszerakott programjuk.
Az elozo ketto, messze tul mutat egy-egy modon, boven, megerdemelten jateknak szamitanak.
Utana valoban elszalltak egy kicsit, mondhatjuk kiszolgaltak a piacot, az eladasi igenyeket;) De azert megis begyujtottek, ki tudtak adni a WTCC liszenszet, az STCC-t. Lehet hogy a RACE-bol eleg lett volna a masodik/harmadik, amikor mar kiforrt, atgondolt lett a dolog, vagy hogy az Evo mar nagyon rokabor jellegu, csak rahuztak az "uj engine-re" a regi tartalmat...
Es azt se felejtsuk el, foleg az aki rFactor-t hasznal, es a SimBin programjai ele helyezi, milyen mennyisegu, es foleg minosegu tartalmat (palyakat, autokat) koszonhetnek a konverteknek!
Bizonyos fokig, a SimBin tartalmai tartottak az rF-ben a lelket;)
Es eppen ebben van az ellentmondas is, mert sokan azert nezik le a SimBin munkait, mert a (sokszor warez) rF-jukhoz, ingyen omlenek az autok, palyak (sokszor a SimBin vagy mas termekekbol), minek vegyenek meg barmit is...
Az rF kicsit megnehezitette a SimBin dolgat, mert barmit csinaltak, csak modolasnak tunt, de ez megis hasznos volt, mert osztonozte oket, hogy minnel tobb ujdonsagot (eso, idojaras, animaciok, effektek stb.) toljanak bele a programjaikba, ne csak nyersen az uj liszenszekkel tomjek meg a szaraz, ismert enginet.