Az R3E uzletileg alkalmatlan AC kokurencianak (multiplatform, alap program + DLC kiadasok).
Ha ezt attennek DX11-re es konzlokra, ertekesithetetlen lenne: a jelenlegi osszes tartalommal nem lehet eladni; valszeg eladasok utan (is) fizetnek a licencekert, igy egyben tobb szaz Euro lenne;D Megjelentetni konzolokra alap tartalommal, aztan itt van +100 tartalom, kezdjetek megvenni, eleg durvan lehangolo lenne:D
Igy logikusabb egy jol bejaratott nevvel uj programot kezdeni, alap tartalommal, dobozos arral, parhuzamosan mindharom platformra, aztan 1-3 havonta ezt is DLC-zni, elotte jol promozva es reklamozva. Es ahogy irtam, itt "nagy elony", hogy komplett sorozatokat tudnak megjelentettni: ADAC, WTCC, DTM (regi es uj), GTO, GT3, Audi TT stb.
Es persze az is eleg nagy elony, hogy uj programkent indulnak, szimes remenyekkel, PC-n is "ujraindul", ismet el tudnak adni megegyszer minden:)))
Akkor kaszalnanak megtobbet (foleg PC vonalon), ha az R3E-t "csak" DX11-re tennek at, az uj programot DX11-re, konzolra, es reszelnenek a fizikan (gumi, fffb, kormany, stb.) is. Az engine alszeg kozos lesz. Az R3E-t nem erne meg fizikaban modernizalni, sajat maguk konkurenciaja lennenek (minek vegyem meg az uj programot is, ha ugyanazt tudja, ugyan olyan tartalommal, cak mas koritessel es nevvel?!:P).
Felhasznalo szempontbol, foleg a jelenlegi R3E tulajoknak, ez eleg igazsagtalan es cumi, de hat minden az uzlerol szol:D Foleg a SimBin-nel, aki 3 evente tologatja a ceget, studiot, kozpontot, szamlakat europaban, cserelgetve az embereket, leirogatva a koltsegeket:D