Megaláztalak? Kiabáltam? Hisztiztem? Szerintem egyik sem. Rákérdeztem két dologra.
"a "nincs story" az átvitt értelemben értettem. Hogy gyönge."
Jó.
"hogyan lehetettvolna jobban kidolgozni? hmm teljesen elkülöníteni a pályáknak azon részét ami részben benne volt, részben csak egy egyszerû folyosó volt, részben pedig semmi. Egy egész Iskola, amit belevittek, de én többet láttamvolna belõle, megtudni egy kis háttér storyt, õk hogy képzelik a jövõ iskoláját. Egy moziba betévedni, vagy ilyen hétköznapi helyszíneken, Mert az állomáson úgy látszottak ezek a dolgok hogy lennének, volt pár folyosó ahol volt butik, de oda is bementem volna egy kicsit."
Egyszóval a nagyobb bejárható terület hiányzott? Mondjuk nekem is tetszett volna ez, de azt is vedd figyelembe, hogy a játék méretének bizonyos határokat be kell tartania. Egyébként erre gyógyír lehet, ha megnézed a DA:Aftermath-ot, vagy elolvasod a novellákat. Ezekben részletesebben ki van fejtve ezek a dolgok. Ugyanakkor remélem, hogy a harmadik részbe tesznek ilyeneket is.
"Az elsõ részben sokkal több szöveg, videó, és hangfelvétel volt, ami elmagyarázta hogy hogyan szaporodnak, hogy van az a rája szar ami átalakít, hogy miért is mennek a Markerhez, hogy hogyan kell õket megölni (ez mondjuk itt is el lett magyarázva)
persze, kiderülnek magától is ezek adolgok, de az 1-ben ez is növelte a hangulatot."
Az elsõ részben azért is kellett ez a sok Necro magyarázat, mivel az volt az univerzum bevezetõ része. A második részt játszó emberek már valószínûleg tisztában vannak ezekkel, gondolom ezért szóltak most más dolgokról a feljegyzések.