- "A másik zavaró dolog, hogy az ellenfelek néha a semmibõl jelennek meg..." - Mindig a semmibõl jelennek meg. Az elsõ hullám, amivel útközben találkozunk, az van ott eredetileg is. A többiek csak úgy odateleportálódnak valahonnan, vagy leesnek az égbõl, plafonról... szörnyû. A bossfightoknál is megfigyelhetjük ezt a fokozatosságot, szakaszokra tagoltságot (amin ellenfél-hullámokat értek). Mint valami idióta konzolos játék. Bocsánat a kifejezésért.
- Mégegy zavaró dolog az ismétlõdõ helyszínek. 1000x kell ugyanabban a dungeonban/helyen mászkálni. Csak van, hogy másik irányból mész be, vagy el van torlaszolva egy része. Alig feltûnõ.
- A dinamikus harc gyerekes, és nevetséges. Röviden és tömören.
- A darkspawnok undorítóan néznek ki, és nem értem, miért szedték ki a genlockokat és a sharlockokat (shriek).
- Az elfeket elég gyerekesre tervezték át. Egy kicsit a na'vik, és/vagy valamilyen macskaféle fiziognómiájára emlékeztetnek. Kiábrándító.
- Maga a grafika technológiailag lehet, hogy jobb, mint a Dragon Age Origins-é, de én ebbõl nem sok mindent érzékeltem. Ezzel a rajzfilmes stílussal szerintem még rosszabbnak is tûnt...
Egyébként szerintem a játék nagyon jó ötleten alapszik. De nagyon minimalisztikusan/összecsapva, gyerekesen és a végletekig egyszerûen/leegyszerûsítve kivitelezték. Nem tudom "komolyan" venni. Még akció crpg-nek is túl egyszerû. Kár érte.