Most csak a helyszínekkel kapcsolatos megjegyzéshez szólnék hozzá...
Nem az az elsõdleges probléma, hogy minden barlang ugyanúgy néz ki, mert ez nem igaz. Nem minden barlang ugyanúgy néz ki, hanem mindig UGYANABBAN a barlangban kell mászkálni :D.
Csak egyszer szakadár qunarik vannak benne, egyszer a templarok ellen fellázadt blood mage-ek, egyszer egy õsi soklábú szörnyeteg, egyszer pedig egy õsi pride demon titokzatos lakhelye stb. Most nem biztos, hogy pont ezek az események történtek ugyanabban a barlangban (úgy feltütetve, mintha most járnánk ott elõször), de egyáltalán nem sarkítottam a tényeken. Szerintem ez minden, csak nem...khm... jó. :D Ez pedig hiteltelenné teszi a "nagyon egyedi és jól összerakott" helyszíneket is, mert minden helyszín 2-3 ösvényõl áll, és bármilyen küldetést kapsz, ezen a 2-3 ösvényen kell végigmásznod ugyanarra a helyre, ami már egyszer titokzatos és elhagyatott volt... és most a journal szerint megint az. Mintha hülyének néznének, hogy nem veszem észre, hogy abban a titokzatos és több ezer éve érintetlen barlangba most caflatok be hatodszor.
Mondhatnám azt is, hogy szánalmas. Fõleg a Bioware-tõl, bár nekem ez a név nem jelent túl sok mindent már egy ideje. Sajnos.