Ha éppen tudni akarod, a bajom nem a harcrendszerrel van (az új skillek jól el lettek találva), hanem az ellenfelek megtervezésével. Gyakorlatilag van 4féle alap egység (1h, 2h, ranged, rogue, ebbõl van bandita, démon, csontváz, stb. bõven, de ugyanúgy 4féle támadással rendelkezõ szörnyek) amibõl a nyakadra öntenek egy kisebb hadseregnyit, majd extraként az elit változatok, Commander, Mage és Assasin, akik 2-3 skillt váltogatva jönnek.
Az ütközetek ismétlõdõek és unalmasok, és mivel a játék kb. 2/3-a harc, ez rendkívül nagy probléma számomra.
Változatos ellenfelekkel és az elérhetõ harci képességekkel felvértezett NPCkkel remek harcokat lehetett volna összerakni, csakhát 16 hónap (vagy mennyi) alatt nem lehet csodákat mûvelni. A játékról ordít, hogy sietve rakták össze, mint ahogy azt szajkóztuk is a bejelentés napjától, dehát le lettünk hurrogva, hogy mit értünk mi ehhez. :D