Gunslinger: az eltûnt PPC lövedékek, nem csak grafikailag tûntek el, ezt sajnos tapasztaltam, mikor a 6600GT-t lecseréltem 4770 Radeon-ra. Az természetes, hogy nõni fog a teljesítmény igény, de ha nem fog elfutni 4x 2,8GHz procin meg a 4770-en 4GB RAM-mal, akkor csúnyán fogok nézni! Az eddigieknél nem tudták akkora gépet alá rakni, mert pl. Ore Belt-ben mindenhogy kevés FPS-t produkált.
Borg18754: flottairányításnál egyáltalán nem errõl beszéltem, inkább menny el NFS-ezni, abban van idõlassító.
Az a helyzet, hogy a flottát szavakkal lehet a leggyorsabban irányítani és ez nehezen megvalósítható játékban (nincs magyar verzió, angolt kellene mondjuk megtanulni és akkor a felismerhetõségrõl nem is beszéltünk...). MMO-ban játszottam flottában, TS segítségével, nagyon állat volt, meg az is.
Valahogy úgy lenne jó irányítani, hogy M4-M4-et támadjon, M6-M6ot, stb. és ezt ne is kelljen konfigurálni script-tel, hanem az adott szektor összes hajójára vonatkozzon. Esetleg minden osztályt beállítan egy gombra és egy aktiváló gombra lehessen kiválasztani a támadó hajócsoportot, aztán a célcsoportot (M4-M6-ot)
Aztán van nekem más megvalósítható ötletem is, csak tudásom nincs hozzá.
A BSG kedvenc hajóm volt a Reunion-ban, csak sajnos túl erõs volt, remélem itt ez is jól ki lesz egyensúlyozva. (Lehet, hogy sokan szerették a játékba tenni a hajót, ezért csináltak egy hasonlót, mégsem koppinthatnak...)
És talán az egyetlen sorozat volt, ahol nem annyira a taktika számított, mit inkább a támad, menekül.
Ezt mondjuk hiányoltam a játékban is, hogy pl. nem bújhatsz el egy aszteroida árnyékában, stb. A megfelelõen paraméterezett StarTrek hajók semmit nem értek, de egy Prometheus vagy Daidalus is csak transzportra volt jó.
És az mondjuk tényleg nem lenne egy rossz dolog, ha ki lehetne lõni a fõbb rendszereket - pajzs, engine, fegyverzet, nem is kellene több. XTM-ben erre már volt kezdeményezés, tapasztaltam HCF-en.