1. Egyetértek. Az ideális az lett volna, ha a Skunk hasonlóan modulos felépítésű lett volna, mint az állomások. Tehát az elején egy kis M6-osként indul, de később modulok hozzáadásával egy hadihajót lehet belőle építeni, vagyis hogy a Skunk nem csak papíron, hanem méretileg és külsőleg is változzon.
2. Ezzel is egyetértek. Minden hajónak, még a legkisebb mass trafficot alkotó járműveknek is tökéletesen meg vannak csinálva a dokkolási animációi. Viszont ami érdekes, hogy szerintem gondolkodtak a Skunk dokkolásán is, mert igazából csak a játékban már jelenlévő dolgoknak kéne funkciót adni/animálni. Amire gondolok:
A Skunknak elméletileg fizikailag is van hol landolnia, habár igazán csak a Station Administration dokkjába fér be jelenleg, a többi dokk méretét jelentősen (min. 25%) meg kéne növelni, hogy a Skunk beférjen:
Az állomáson belül a dokkoló rendszer működése is eléggé átgondoltnak tűnik. A platform, amire a Skunk leszáll, nyilvánvalóan mozgatható (lenne). Én úgy képzeltem el a működését, hogy a platform a bejárati nyílás alá emelkedik, arra leszáll a Skunk, és a karok a platformot onnan lejjebb mozgatják oda, ahol a jelenlegi helyzetében van:
Persze a legnagyobb baj ezzel, hogy az állomás belső terei külön töltődnek be, és nem egyidejűleg léteznek a külső világgal (méretileg sem egy az egyhez az arány), habár ez még mindig megoldható lenne, ha a landolás közben töltődne be minden. Viszont ott a másik dolog is, hogy az egész dokkolási manőver meddig tartana. Szerintem az Egosoft mérlegelte, hogy mennyi erőforrást igényelne mindezt leanimálni és leprogramozni, és úgy döntöttek, hogy nem éri meg.
Vagy ami a legegyszerűbb megoldás lenne, ha a Skunk is azokat az egyszerűen berepülős dokkokat használná, amit a hajók többsége amúgy is használ (nyilván ehhez kissé meg kéne változtatni a belső tereket):
3. Nekem a Highway rendszerű utazás kifejezetten tetszik.
4. A "térkép rendszer" alatt mire gondolsz? Az UI-ra? Az tényleg nem valami felhasználó barát, főleg amíg megszokja az ember.
Amin én a az 1. és 2. ponton kívül változatnék, és összefügg a 2. ponttal, az az állomások belső tere. Szerintem lehetnének sokkal kisebbek, az NPC-k kisebb területen koncentrálódnának, a belső terek viszont cserébe lehetnének kicsit változatosabbak. Nem is kéne újakat csinálni, csak a meglévő modulokból kisebb és kompakatabbakat csinálni, kb. mint a mostani Spacecraft Workshop-ok.