A Balor az egy érdekes hajó, szerintem a nagyon szegények, vagy a nagyon gazdagok hajója. Az elején viszonylag könnyű elfoglalni könnyű elfoglalni, és jó szolgálatot tesz amikor mesze kell menni (néha lényegesen gyorsabb, mint "autópályázni"), vagy a gazdagoké ahol belefér a 10 milliós veszteség (végül is viszonylag gyakran "ugranak ki a "P"-k "pilótái azokat megszerezve az már majdnem egy Balor ára) megvédeni magát még több csapatnyi vadász ellen sem képes, a nagy hajók, meg csak úgy mellékesen kapják szét közelharcban). Viszont lebecsülni sem érdemes őket, ezt újrakezdés előtt megtanultam: egy olcsóbb cartel boss küldinél két Balor olyan szépen "beköszönt" az Olmekronomnak, hogy a kapitányom rögtön visított, hogy itt kérem szépen bántanak a rossz fiúk. A Succelusok mellett az szólna ha működik az ICH, hogy egy pajzs nélkül maradt hajót részlegesen megborotválhat a területre ható sebzés miatt, illetve képes megvédeni magát a vadászok ellen. Illetve az integrált drónpad miatt a "könnyű lovasságot" (ez 1 Warden Destroyer +2 Taranis, amik patrol küdikre valók, ahol jellemzően vadászok az ellenfelek) egészíthetné ki, mint drón hordozó. Az integrált drónpad jelentőségét tegnap sikerült megtapasztalnom: éppen azt akartam letesztelni, hogy nagy hajós csatában használja-e a drónokat a Warden Destroyerem, kapóra is jött két állomással "foglalkozó" "K", erre azt veszem észre hogy a Warden Destroyer nem indít drónokat, mint kiderült nincs rajtuk. Először azt hittem, hogy bugos a játék, de rá kellett jönnöm, hogy másfél órával korábban a Warden Destroyerem közvetlen közelében pukkant el egy Lyranea (a helyi erőknek köszönhetően), ahol a robbanás a pajzsot nem vitte le, de a drónpadot kiütötte. Olvastam a leírásodat, sőt aktívan használom is, ezért ezúton szeretném megköszönni a munkádat, tényleg sokat segít. Nézegettem a modokból berakható hajókat is, de ott egyik másik annyira megváltoztatja a játék balanszot, hogy az szerintem megér egy újrajátszást, majd egy távolabbi jövőben... Még egy kérdés: az aszteroidák "újratermelődnek" vagy itt tényleg véglegesen kifogy egy szektor? Illetve ezáltal "kipucolható" a zavaró kavicsok legalább egy részétől az adott szektor? Mint például esetemben Darned Hot Air, célszerűnek láttam a "kötelező URV gyárat shipyard közelébe rakni.