A bejárható hajó tényleg jó ötlet. Az OFF "Mass Effect" játékban is nagyon hangulatos volt a bejárható fedélzet (más kérdés, hogy ott a lineáris történetvezetés miatt csak korlátozott ideig néztük, de kérdés, hogy egy alapvetõen sandbox game esetén mikortól válik unalmassá a hatvannyolcezredszerre is ugyanolyan kapitányi híd pl.). Ennek viszont nincs köze a cockpit-hez, amit ha nem lehet majd átváltani sima HUD nézetre, akkor az nem más mint amatõr megoldás a fejlesztõktõl, mert egyébként ennek megvalósítása semeddig nem tartana. Nem baj, majd a MODderek megoldják...
A parancs alapú csata akár jó is lehet, ha jól oldják meg. Nekem személy szerint az ilyen téren szinte egyedüli STBC nem tetszett, de nyilván ízlés dolga. Nem zárom ki annak lehetõségét, hogy brutálisan jó lesz. Csak mostanában annyi nagy múltú játékot rontottak el miközben forradalmi megoldásokról beszéltek, hogy már kissé szkeptikus lettem (lásd: Simcity, Flight Simulator, X-com, Jagged Alliance stb...).
Nemt udom lesz-e komplex építés, de ha igen, akkor remélem azt is átdolgozzák mert számomra pedig az volt teljes káosz a korábbi X-ekben.