Illetve kicsit elfuserált az egész fejlődési rendszer. Minek grindoljam a missziókat, vagy a max 1-2 milliót hozó kereskedést mikor egyetlen Balor eladásával 38 milliót kaszál az ember. Azt meg elfoglalom a legalapabb tengerészgyalogosokkal. De ezt a pénzt meg nincs mire költeni.
Vicces hogy mire a 3000 db reinforced metal platinget egy gyárhoz össze tudtam volna kaparászni, véget ért az egész sztori. A hajók fegyvereit nem pakolászhatjuk kényünk-kedvünkre, a gyárak mind automatikusan kapcsolódnak, nem kell kitapasztalni h hány szilikon bánya kell egy qvantum tube gyárhoz stb...
Először nagyon tetszett az egész: a kilőhető fegyverek, a bazi nagy hajók, a méretek, de aztán előjött hogy a részletessége ellenére egy elég üres játék (még most is, modokkal). Volt pár elfuserált koncepcionális döntés (állomáson mászkálás, highwayek) ami felesleges volt és sok értékes időt vett el a fejlesztésről.
Azt baromira élveztem, hogy csata közben beszálltam a Fulmekron hídjára és néztem ahogy szerteszét lő mindent. Igaz ezt is egy modnak köszönhetem.
Hogy tudtál 1000 órát eltölteni ezzel viku, nem tudom. Nekem 75 óra lett, de meguntam sajnos. Pedig tényleg tetszett az elején (gaz felraktam vagy 20 modot).
Na majd az X4 orvosol mindent. Legalábbis eddig úgy tűnik.