Én pedig pont alapvetõ változásokra számítok. A Freelancer-bõl kölcsönzött gyors kereskedelmi útvonalak megjelenése elgondolkodtatott: nem hiszem, hogy csak optimalizáció okán tették be, de ha nem, akkor talán a SETA hiányát fogja feledtetni? SETA nélkül, az építés és gyártás idõparamétereinek átdolgozásával nagyon megváltoztatható a játék, innen pedig már csak egy ugrás a 8-16-32 multipéter. Persze valószínû, hogy -ismét- álmodik a nyomor, de nem lehetne annál változatosabb univerzumot létrehozni, mint amibe a veled játszók is építenek, kereskednek és utaznak.
A SETA nélküli rendszer hátránya lehet, hogy a "gyorsítókon" kívül vánszorgás lenne az élet... Freelancerben sem volt az, legalább lenne értelme a tuningoknak. Az új grafikus motor meg elhozhatná a valós tér, bolygók, nebulák, és egyéb köd és porhalmazok világát, érezhetõ méretekkel, mindjárt több élvezet lenne a felderítésben.
Ezt még tudnám így folytatni unalomig, de szerintem mindenkinek vannak ötletei, mindnyájan vártunk valami nagyszerût az elõzõ X bejelentésekor is, ami aztán vagy bejött, vagy inkább nem. Holnapig még álmodom egy jót, és talán kiderül majd, kinek mennyire lógott az ujja a bilibe.