"Egyszerûen a szerkezetekkel nem lehat megcsinálni azt, hogy óránkén egy kétkifutós reptérhez hasonlóan fogadj mondjuk 60 gépet átlagosan akár 200-300 utassal."
Azért mások a számok, mert egy léghajóval 2-3ezer utast is tudsz szállítani. Más kérdés, hogy utasszállításra nem alkalmas a léghajó, mert az optimális utazósebessége 70-90 km/h. 140km/h-nál már háromszor annyi energiát használ.
Leszállópálya meg nem kell neki, helyben száll és fel, így máshogy használja ki egy reptér területét. Bár valóban a nagy méretek miatt nem tud túl sûrûn elhelyezkedni.
"Megvan a maguk helye, de a merevszárnyú repülõvel szemben teljesen versenyképtelenek a fizikai törvényei és a gazdaságosság miatt is."
A léghajó messze a leggazdaságosabb légiszállítási eszköz. Azzal nem lehet versenyezni, hogy a levegõben tartáshoz nem használ semmi energiát. Csak némileg speciális a felhasználási területe. A nagy sebességet pl el kell felejteni. Meg sajnos a nagy számban való alkalmazáshoz a hélium valóban kevés lehet.