Ez nyílván ízlés kérdése, én rengeteg feladatot, kincset, érdekes olvasnivalókat a lore- ról találtam az összes térképen, és szerintem meg Hinterland úgy "RPG-szinten" is egy kiugróan jól megalkotott térkép, de hát különbözőek vagyunk...
MMO-khoz hál istennek szerintem szintén egyáltalán nem hasonít, és a mission-ök is változatosak, egyáltalán nem a multis tucat sz@rok, én rohadtul rühellem az összes MMO-t, öt percet nem játszanék vele ha ez azokhoz hasonlítana, de persze ez megint csak az én véleményem. :)
A játék nehézségével kapcsolatban szintén máshogyan látom. Az igaz, -én is írtam- hogy "Bioware módra" szokásosan szarul skálázott, de a legmagasabb szinten koránt sem csak a hp-je nő az enemy-knek, hanem hirtelen fontosak lesznek a resist-ek, a potion használatok, a taktika, magyarul az az egy szint ahol a játék a kitalált mechanikákkal működik.
Igen, az AoE kivétele egy hatalmas f@szság volt részükről az alsóbb szinteken, megöli az egész game-t, ebben egyetértünk.
Az hogy nekem ez a game tetszik, meg pozitívak az élményeim, az kizárólag a "nightmare" fokozatnak köszönhető, a többin játszani értelmetlen.