A "szellemkéz amúgy is jó skill harc közben, szeretem használni mivel a nem gigantikus méretû ellenfeleket rántáás után jól földhöz is csapja, lehet õket büntetlenül püfölni. Különösen hasznos pl azoknál a kétpengés szellemcsajoknál.
Amúgy marhára tetszenek a logikai feladványok a játékban. Nagyon ügyesen felépítették hogy egyre bonyolultabbak lesznek, de mindíg ésszerûen tehát a legtöbb esetben kis agyalással mindíg rá lehet jönni a megoldásra. Ezt nagyon szerettem az 1-ben, itt is megmaradt sõt, még jobb lett az új skillek (pl soul splitter) miatt.
Tegnap pl marhára tetszett az a rész ahol saját magunkat (a szobrot) kellett áttolni a kapun. Agyaltam rajta rendesen, de a végén meglett és marha jó érzés volt rájönni a megoldásra.
Bámulatosan ötletgazdagok voltak a készitõk, csomószór a pályákon is csak nézelõdök hogy ki az az eszement aki ilyet kitalál. De nem volt erõltetett eddig egyik feladvány se.