A Health Steal és a Health per hit az két külön stat. A Healt Steal az a sebzésed X%-át tölti vissza a másik meg minden ütésnél annyit amennyi az értéke tehát a Health Steal sokkal erõsebb(Szerintem). A Possesed fegyvernél az a lényeg, hogy ha pl Ice Damaget akarsz rá akkor minél több Ice Damage-es cuccot "áldozol" bele és amikor szintet lép akkor ott lesz a kiválasztható statoknál, annyit még fontos tudni, hogy ha a Possesed fegyveren van már valami másik elementális sebzés akkor másodikat már nem lehet rárakni meg annyi, hogy egy possesed fegyverre max 4 új statot lehet rárakni és összesen egy fegyveren 6 féle stat lehet ha jól tapasztaltam. A lelkek meg a Healt/Wrath Steal/per hit/on crit effectjeit jelzi a játék, pl ha van Health on Execute statod és kivégzel egy ellenfelet akkor zöld lelkek repülnek ki belõle, asszem Wrathot alapból bármi speciális stat nélkül is kapnunk harcért meg ölésekért. Amúgy ezeket mind tapasztalatból mondom, 180+ órám van eddig a játékban, de ha valamit mégsejól tudok majd kijavít valaki :D