Igen az elsõ résznek sokkal jobb és pörgõsebb volt a storyja, ezt én is nagyon hiányoltam itt. Death-el szerintem az volt gond, hogy mindenki azt várta (legalábbis én), hogy mindenkit félre seper a célja érdekében, de ehelyett inkább mindenki utasítgatja és ha még morogva de akkor is megcsinálja ezeket a feladatokat, szerintem sokkal jobb lett volna pl ha megtudjuk tagadni a küldetéseket vagy ha nem is megtagadni de más módon teljesíteni azt, hogy csak nekünk legyen elõnyük belõle stb remélem értitek mire akarok kilyukadni. Szerintem amúgy a végsõ Boss is lehetett volna sokkal keményebb mert kb alig tudott valamit csinálni és máris kicsináltam (Az elsõ részben se volt annyira erõs a végõs boss, de talán ennél még õ is keményebb volt), pedig apocalyptic-en toltam és a játék befejezése se lett olyan epikus mint az elsõ résznél szerintem. Nekem hiányoztak az átvezetõ Cinematicok is, amibõl volt egy csomó az elsõ részben. Azért nem mondanám, hogy rossz játék lett, sõt szerintem egyik legjobb volt 2012 (pl a Lootolás, Skillfa, Crucible stb nagyon jó ötletek), de a Darksiders 1 valahogy jobban tetszik és mindig is a szívem csücske marad.