Én is így vagyok vele, hogy néha gyors is, sõt néha unalmas is, mikor folyton lelõnek, aztán ujra indulhatok neki, de ennek ellenére is le tud kötni 1-2 órára. Most a Doombringert húzom, a követõs rakétájával jól lehet XP-t gyûjteni, a golyószóró meg 1vs1-ben elég hatékony. Nem annyira mint egy spinfusor vagy grenade launcher, de lényegesen nagyobb eséllyel nyerek dogfightot, mint mondjuk engineerrel. Mondjuk szerintem nem pont defenziv class. Mármint a deployable forcefieldje az, de a 2 alap fegyvere nem annyira. Inkább támadni szoktam vele. Ellenben a chaingunja legalább akkor sebezhetné a turreteket, meg sensort, ha a generator down. Elég vicces hogy lövöm ezzel a heavy cuccal, és 0 dmg.
Engineerem már majdnem maxon van, nem rossz az a lerakható két kis turret, de a T1 renegadeshez képest nulla. Kéne még legalább 2 turret típus, egy gyenge nagyobb hatótávú, apró laser turret, meg mondjuk egy shock turret, ami az energiát veszi el. A motion sensor is irreálisan drága. Illetve annak sincs semmi értelme, hogy a doombringer tud forcefieldet lerakni. Annak inkább ütõsebb fegyver kéne több, vagy az akna alapból. Engineerrel meg szépen lehetne pakolni a forcefieldet is. Valahogy a régi inventory rendszer is jobban bejött.