Annyi minden kimaradt, szerintem bárki tudna sorolni egyet-kettõt, ha kell. Pl. Anarchy Online, vagy ha már a TF2 bekerült a listába, akkor a Guild Wars is bekerülhetett volna. Igaz az nem "vált" F2P-é, mint a WoW, vagy a LotRO ;) Nem beszélve még a Secound Life-ról, vagy a facebook retteneflesh(tm) õrületeirõl. Sokáig lehetne sorolni még. Eleve összemosta a cikkíró a trial verziós (szvsz, WoW-ot is érdemes ide sorolni), a teljesen free és a F2P gámékat. Szóval, ez a cikk jó lett volna, ha egy szakértõ írja.
Egyébként a Champions Online megoldása nagyon tetszik nekem ilyen téren. A free játékosok meghatározott, elõre "generált" archetípusokkal játszhatnak, ami a képességeket illeti, a fizetõsök meg szabadon válogathatnak a képességek között. Van külön pvp-jük, stb., és a free játékos is végigmehet csaknem! a teljes történeten (a külön modulokat most hagyjuk). A WoW megoldása ezzel szemben nagyon lehúzás szagú. Nem, ne tagadjuk: lehúzás és kész ;)