És el is érkeztünk a legnagyobb gondhoz, a reklámhoz.
Ez NEM reklám, NEM promóciós anyag. Legalábbis marhára nem kellene úgy használni(a legjobb világok legjobbikában legalábbis). Ez egy random játékos saját kis kommentált videója, (látszólag) semmi "hivatalosság" nincs benne, és ez nem is látszik rajta.
Viszont ez az egyik fazon(a másik ruszkin kívül) ahonnan szivárognak EGYÁLTALÁN információk a játékról, hivatalos blog folyam/fejlesztési napló/twitter/facebook/youtube videó spam sehol, néhány fórumon rebesgetik a játék nevét a bizakodó emberkék, a terjesztõ cég, és a készítõk felõl hatalmas kuss van, meg szûkszavú interjúk a saját kis fórumjukon. Illetve sejtelmes "majd meglátjátok" duma, mikor a népek a népszerûsítés teljes hiányára kérdeznek rá.
Ez alapján bármilyen jó is lesz a cucc(mert szerintem is az lesz), nagyon kevesen fogják megvenni, 9 nappal a hivatalos kiadási dátum elõtt továbbra is az van, hogy a kutya sem ismeri a játékot.
Ez különösebben nem is érdekelne, ha mondjuk egy Achtung Panzer féle egyjátékos módra kihegyezett játék lenne, de ennek multiban lesz értelme, ott is minél nagyobb csapatokkal és csatákkal. Na de hogy lesz ebbõl akár bukott(!) RO2 szintû 3-4-5 teli szerver, ha ennyire lagymatag a nagyközönséggel való megismertetése?