Erre próbáltam rámutatni: a csatahajókat az egymás elleni pofozkodásra tervezték és annak azért ellenálltak - egy ideig.
Egy-egy AP lövedék 25-45 Kg robbanószert tartalmaz és a legfőbb célja az, hogy bejusson a hajóba.
A HE lövedékek már 60 Kg-nál is több töltettel rendelkez(het)tek, de nekik "csak" robbanniuk kell - meg túlélni az ágyúcsőből való kijövetelt és a becsapódás megpróbáltatásait.
A torpedók 200-600 Kg közötti töltettel rendelkeztek és ezek a sokkal sebezhetőbb oldaláról támadták a csatahajókat - a lövedék lepattanhatott, befulladhatott az őt ért sokktól, amikor az ellene készített páncéllal találkozott, de a torpedókat nem lehetett páncélozással megállítani -> a lövedéket mellel levették, míg a torpedó elé egy energiaelnyelő falrendszert tudtak csak felhúzni, ami "önmegsemmisítő" módon, de megpróbálta elnyelni a jóval nagyobb robbanást lökéshullámát.
Lehet, hogy féltucat sortűz sem tett annyi kárt a csatahajóban, mint egy torpedó robbanása.
De ez még egy tesztelés alatt álló, félkész vmi, így még a finomítás stádiumában van. De ha a rombolók nem sok mindenre lesznek jók, akkor azokkal a kutya sem fog kísérletezni, így bevételt sem fognak jelenteni, hiába is feccöltek beléjük annyi munkaórát.
Arcade játéknak elegek lettek volna a nagyobb hajók is, de az valódi hiányérzetet okozott volna, így a többi osztályt is kénytelenek belevenni, azoknak helyet találni, de ekkor már egyre kevésbé lehet majd arcade játékként kezelni - mindkét oldalról - , hiszen meg fog jelenni benne a stratégia is -. na, ezt a wot-ban sikerült nekik pazar-mód elszúrniuk...
...
A rombolók lesznek a gyors, de páncél nélküli TD-k, kissé túl-méretes löveggel!