Itt megint fontos volna, hogy all-or-nothing hajót (a németekén kívül az összes ilyen) talál-e el az a bizonyos torpedó: a belső páncélozásra (a németeken kívül) nem fektettek nagy hangsúlyt, így, ha egy gyengébben páncélozott részt ért a találat, aminek nem volt akkora ellenállása a robbanással szemben, nagyobb kárt tudott abban tenni -> a Prince of Wales-t egy 190 Kg töltetű torpedó nyomorékká tette (a Bismack-on, ami nagyjából uo kapta be a torpedót, ha elfogadják az önkéntesek javaslatát a sérült kormánylapát lerobbantására, akkor tovább tudnak menni - igaz, nagy valószínűséggel, akkor is elsüllyeszti a túlerő...).
Az angolszász és az őket másoló hajók szinte semmilyen ellenállást sem tudnak kifejteni a citadellán kívül, de azon belül sem - a Hood és a Yamato esetében is egy "kis" robbanás egész láncreakciót indított be, míg a Tirpitz esetében a C Lövegtorony lőszerraktárába csapódó, 10 tonnás bomba sem tudta berobbantani a mellette lévő lőszerraktárakat!
A Musashi-t a torpedótalálatok miatt elöntött orra húzta le a mélybe -> ezután kapták parancsba az amcsi pilóták, hogy a csatahajóknak csak az orr, vagy a tat részét támadják. (Ha az orr rész víz alá merül, a hajót többé nem lehet kormányozni!)
Tehát, ha egy eleve szerkezet-gyenge hajót (Hood, KG V osztály) az amúgy is páncélozatlan részén éri vmi erősebb behatás (a Jean Bart kapott 1-1 406 mm-est az orrába és a tatjába, meg lehet nézni, hogy az a 2(!!!) találat mit művelt vele - hát akkor egy torpedó...), az komoly károkat tud bennük okozni. Az orr- és tat-részeken a torpedóvédő rendszer amúgy is keskenyebb, mint középen (~3 méter az ~5 helyett), mert ott kevesebb az erre felhasználható hely.
Azaz, a torpedók okozta sérülések mértékével nincs baj, az máshol keresendő.
A játékban az lesz a nehéz, hogy semmilyen felderítési adatokkal nem rendelkeznek majd a csapatok, az amúgy is túl szűk pályákon és idejük sem volna a megelőző-, elkerülő manőverek végrehajtására - a wot egyik új pályája is hasonló: egy katlan két oldalán kezdenek a csapatok és egyből lőhetik egymást.
(Ez olyasmi, mint tengeralattjárózni: 3 hétig "semmi", de abban a fél napban, amikor akció van - de a kezdet mindig a hosszabb manőverezésé - , akkor, mint a veszett dühöngők módjára kell(ene, de már hiába) cselekedni.)
Itt fontos volna az alakzatba állás, a felderítés megszervezése, stb., de erre pont a szórakozásra vágyók akarnak majd (a wg-al együtt) a legkevésbé is foglalkozni: nekik az kell, hogy minél előbb bele a sűrűjébe -> ez pedig már önmagában OP-á teszi a rombolókat, amiket pont a hosszabb felkészüléssel és manőverekkel lehetne "leszerelni".
A felderítés milyensége, pl. a radarok(, radarfigyelők) és azok fejlesztései bekerülnek-e a játékba, mert ha igen, akkor a magasabb tier-ekben egyre kevésbé lennének OP-k a rombolók. Kb., mint a wot-ban: az alacsony tier-ekben a T18-as szinte mindent visz, míg följebb már kevésbé hatékonyak a gyengén, vagy sehogy sem páncélozott TD-k - van egy lövésük, amit sokkal távolabbról kell leadniuk, mit a T18-nak és itt időbe kerül, míg a torpedó célba ér...
Esetleg védekezhetnének a torpedók ellen, a torpedóvédő hálók leengedésével is a korai (jellemzően WW I-s), nagyobb és lassú hajók az alacsonyabb tier-ekben...