Szerintem itt is tettenérhetõ a Wargaming legnagyobb hiányossága, az hogy képtelenek alkalmazkodni a változó helyzethez. Valami fejesük másfél évvel ezelõtt kitalálta, hogy akkor a repülõs jönnön másodiknak, és a hajós a harmadiknak. Idõközben repülõs témában jött és tarolt a War Thunder, és azt szerintem mindenki látja legalább egy fél-háromnegyed éve hogy a WG félre repülõs játék zsákutca lesz. A WG pedig rendületlenül forszírozza tovább, ahelyett hogy leállítanák a fejlesztést a fenébe, és az erõforrásokat a hajós játékuk készítésébe fektetnék, ahol még lehetne keresnivalójuk, ahol meg lehetne ismételni a WoT sikerét.
De WG-ék mindig is képtelenek voltak változtatni és alkalmazkodni, ezért küzd a WoT a mai napig olyan alapvetõ hibákkal, amik már a megjelenéskor is megvoltak. (most az arty problémán egyhítettek valamit, de õszintén, mióta küzd a WoT az eltûnõ lövedékekkel, a többprocesszoros támogatás hiányával, a túl nagy random faktorral, a szar rewardrendszerrel ami vereség esetén szinte semmi rewardot nem ad? Többéves problémák, amiket képtelenek kezelni)
Szerintem a Wargaming mindenképpen úttörõ cég a maga területén, de innen már csak lefelé vezet majd az útjuk. Mióta a War Thunder megjelent a színen, azóta látjuk hogy lehet ezt a mûfajt kategóriákkal jobban is csinálni.