Hát nem tudom, mint veterán NF-es nem igazán rajongok ilyen szigetes pályákért. Ott volt hozzájuk szerencsém. Szigetek közt nagy hajóval halál volt ott manõverezni. Jó nagy elõny egy torpedóvetõs/zuhanóbombázós CV-nek az ilyen pálya.
Persze majd függ attól, hogy ebben milyen lesz a játékmenet.
Szerintem a lõtávolság és az célzás lesz az igazi kulcskérdés, azt hogyan valósítják meg. A lõtávolságnál lehet-e majd a nagy lövegkkel maximális lõtávolságra (maximális szögállsú lövegeknél) pontosan tüzelni. Vagy reálisabb lesz és mondjuk csak a max lõtáv feléig, 2/3-áig (~18-25 km) lehet majd pontosan lõni. Jobban tetszene ez a verzió, erre a ~20 km-es távolságra eltudtak lõni a cirkálók is, lõtávolba tudnának kerülni.
NF-ben a maximális szögállásra is lehetett pontosan tüzet vezetni. Top hajókkal piszok izgalmas volt, amikor perceken keresztül forgolódtatok és az egyik sortûz telibekapta az ellenfelet, az meg berottyant vagy kritikus szint alá sérült.
De amúgy rohadt irreális volt és a kisebb csatahajók csak foodnak voltak jók, a cirkálók még annak se. Az egyetlen esélyük az volt ha olyan pozicióból tudtak lõni, ami nem volt felderítve és nem látták honnan lõnek. A ship treek középsõ részével senki nem játszott, maximum csak az OP premium BB-kkel.