Igaz,de gondolj bele, a valósághûség kontra játékélmény. Az átlag játékosnak nem lenne siker élménye ha 5% vagy az alatt lenne a találata. Pláne, hogy ahogy egyesek célozni tudnak, hát a WoT-ban a kimondottan sniper tankkal is képesek 50% vagy alatti pontosságot elérni...na azok itt, mit érnének el? 0.0 %-ot? Az átlag játékoshoz kell a játékélményt igazítani. A valósághûbb, szimulátorosabb vezió sokkal kevesebb embert érdekel.
De mindezzel együtt elvileg nehezebb lesz a célzás mint a WoT-ban, nem tudom elképzelni különben hogyan. De elvileg nem ilyen sima kattintgatás lesz. Hát...szerintem ez is túl bonyolult lesz a többségnek.
Különben, ha már itt tartunk, engem annyira ez a pontosság dolog nem izgat, lõni akarok és pusztítani, ez egy játék.
De azért nem csak ágyúkból áll a hajó.
Itt van a süllyedés. Lehet-e majd elsüllyedni, ha betör a víz lehet-e szivattyúzni? Ha valamennyi víz a hajóban van, az kihat a sebességre, stabilitásra?
Lehet-e olyan, hogy túl sok víz ömlik be a hajóba felborul? Esetleg olyan, hogy a hajó léket kap, igaz nem süllyedne el, de ha az ember túl gyorsan túl nagy ívben fordul, a betörõ víz miatt instabilabb hajó felborul?
Valamilyen szinten modellezik-e hogy gõzgépek, gõzhajók, gõzturbina? Elvégre ha nem tévedek, egy gõzkazánt azt nem lehet bepöccinteni mint egy benzinmotort, fel kell fûteni a kazánokat, stb.
Remélem ilyesmiket bele tesznek ez sokat hozzáad a játékélményhez. De lehet ezeket is túl bonyolultnak találják.