-a hajója 2 ágyúját és a motorját kiütötték(tehát motor modul és ágyú modulok tuti lesznek)
-a hajótesben lévõ víztõl lassabb lett,tehát ez is le lett programozva
-damage control team et a motor javítására koncentrál(kétértelmû,jobb esetben mi utasíthatjuk a teamet hogy milyen javítási prioritás szerint haladjanak,de mivel kétértelmûen fogalmaz lehet ez nem lesz benne)
-a rambózás a legjobb út a tengerfenék felé
-minden hajónak megvan az erõssége és gyengesége,máshogy kell játszani velük
-a csatahajók erõsek,de egy jól irányzott torpedócsapás egy rombolóból,repülõbõl vagy pár zuhanó bombázó el tudja rontani a napod.
-rombolók: kihasználva a nagy sebességet torpedó csapást lehet mérni velük,vagy füstfelhõt képezve el lehet rejteni a saját csatahajóinkat az ellenség szeme elõl(lehetséges képesség: álcázó füstfelhõ)
-cirkálók erõsségeként az AA fedezetet említi,de jó sebességgel és támadó képességekkel is rendelkeznek,némelyik még torpedó vetõkkel is
-hordozókat érdekesnek találja és könnyen megútálhatjuk õket egy battleshipben ülve.skilles player kezében nagyon nagyon veszélyes.többször elõfordult vele hogy a papíron gyõztes csapat elbukott mert a carrier repülõi kilõtték a scout hajóikat és õk nem látták õket míg õk végig felderítve maradtak
-csapatmunka lényeges,mind légvédelemben mind az 1 célpont koncentrált tüzelése miatt.
-mint a wotban a critical hit,itt legalább akkora élvezet a 30+km rõl kilõtt sorozat ,miután a lövedékek kb 15 másodperces utazás után átütik az ellenség fedélzetét hood-ing(ammor rack találatot igy nevezik) az ellenséget
-csata elõtti visszaszámlálásnál az ellenségnél lévõ cimborája chaten irta hogy õ lesz a main target. az ellenségtõl mindenki rá tüzelt és 2 sorozat lövés után lángolva robbant fel a Yamato alatta(szóval koncentrált tüzeléssel a Yamato sem ellenfél)
röviden tömören ennyi jött le a cikkbõl. forditási hibák lehetnek,5 perc alatt csináltam meg :)