Engem a célzés kérdése foglalkoztat leginkább. Lesz-e valami komolyabb célzás? Vonás alapján történõ távolságbecslés majd lövegek emelkedésének beállítása? Vagy esetleg olyan mint a Navy Fieldben, hogy lövegek emelkedésének beállítása majd becsapódás helye alapján korrekció a lövegcsövek szögállásán. Vagy csak olyan WoT-os ráviszem az egeret.
A egyszerre lõnek a fõtüzérség lövegei vagy lehetõség lesz kiválasztani, hogy csak az elsõk lõjjenek, vagy csak a hátsók?
Lehet-e félsortüzeket leadni? Mondjuk ennek csak akkor lenne értelme ha komolyabb célzás lenne és számítana a lõszermennyiség.
Vagy a lõszerek beállítására is rálehetne kérdezni. Lehet-e tornyonként vagy esetleg csövenként más-más típusú lõszer betölteni?
Az említett damage control team automatikusan javít vagy a játékos adja meg a javítani kívént modult, egységet.
Mennyire lesznek fejleszthetõek a hajók? Például egy Tennessee 1920-as állapotában kezd és azt lehet úgy upgradelni, hogy 1944-es verzióra jusson. Vagy két külön verziója lesz egy '20-as évekbeli és egy 1944-es. Ha egy verziója lesz akkor azt hogyan kezeli a match making, mert jelentõsen változhat a hajó hatékonysága. Például az említett Tennessee '20-as verziója olyan tier 5 a 1944-es kb tier 7.
Ha fejleszthetõek lesznek a hajók kapnak-e majd olyan modulokat, amelyekkel a valóságban nem rendelkeztek. Például a King George V osztályú hajók a quad 14"-es tornyok helyett dupla vagy tripla 15"-es toronnyal.
Csatahajóknál a hatékony lõtávolság mekkora? A valós 16-20 km az ami általánosnak számít vagy 30+ km-re is hatékonyak lesznek. Illetve a lövedékeknél körülbelül milyen szórásra lehet számítani ilyen nagy 30 km-es távolságrõl. Például egy 3x3 elrendezésû átlagos pontosságú, csõtorkolat sebességû 16"-es lövegekkel felszerelt hajó milyen találati arányra számíthat 30 km-rõle egy nagy BB, CV ellen?
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Ha valamelyik kérdést érdemesnek találod arra, akkor feltehetnéd. Elõre is köszi a fáradozásod.