Ugye azoknak a tengeralattjáróknak fel is kell jönni a felszínre, nem lehet csak úgy lent az egész meccs alatt.
Amikor feljön akkor sebezhető az ai repülőknek és a robolóknak is.
Mivel meg a wg a hp rendszert használja, így még az sem igaz, hogy lazán szétszedne 1 lövéssel mindent.
Újabb ok a soft statok használat, mint a pontosság és egyéb statisztika.
Lenne külön egy light/xy osztály ami kifejezetten a tengeralattjárók ellen és/vagy bárminemű hajó spotolására lenne.(elvégre ha wg rendszerből indulok ki akkor a camo itt is ott lesz)
Meg hát tengeralattjárók egymást is ki tudják lőni.
Tehát mondjuk úgy nézne ki, hogy xy u-boat lent tud lenni 1.22 percet ezalatt ki tud lőni mondjuk 2-3 torpedót(rof-tól függően) ezek mondjuk kalibertől függően sebeznek 200-300-at(tier hp settingtől függően).
Ezalatt mondjuk ha lő elveszíti a camoja felét vagy teljes camoját, ai repülők leszedhetik és ha feljön lőhetik a hajók is.
És itt a vezetőnek meg kell oldania azt, hogy mondjuk elég mélyen legyen a camoja miatt(én úgy oldanám meg, hogy minél lentebb van annál kevesebb az esélye, hogy észreveszik), de még időbe felérjen,legyen biztonságos menekülő útja,csapata fedezze,aknákat kikerülje és egyebek.
legyen egy fél-egy perces(vagy több hajó specifikációtól függően) újratöltése a kilövő nyilásoknak(nem tudom a szakszerű nevét:D)
De akár azt is el lehetne játszani, hogy konkrétan vakok lennének víz alatt, szinte nulla látótáv és a csapatól elengedhetetlen lenne a spot, így ha pl a csapatod felderítői és egyéb felderítsre alkalmas jármű nem teszi jól a dolgát te is meg vagy lőve.
Felszínen lehetnél gyorsabb(nem tudom ez mennyire lenne historical incorrect),az oxigén kamrákat kb hasonló idő alatt tudnád a felszínen feltölteni mint a lent eltölthető ideje a hajónak.
Javításokat is csak felszínen tudnád elvégezni.
Most felsoroltam egy rakat balanszolhatósági paramétert, amiből pl 1-2 biztos működne a rendszerbe amit használnak.