A wot/wg csak azért van előnyben és tehet meg szinte bármit, mert az "első" volt a sorban és a "konkurenciának" is ua-k az alapelvei: pénzt, pénzt, pénzt -> így a játékaiknak is egyeznek a "hibái".
A repkedésre, azért volna némi igény, de nem a wot-féle, arcade-nak is gyenge eresztésben, ahol egy véletlenszám-generátoron/script-en múlik, szinte minden, és folyamatosan leküzdhetetlen akadályokba ütközik: folyamatosan nagyobbak, jobban felszereltek, gyakorlottabb ellenfelek ellen kell(ene) küzdenie az egyénnek.
Na, ERRE abszolút nincs igény - legfeljebb még nem találtál meg az utódját, nem szoktak le az idejüket fölöslegesen elraboló alkalmazásról (az ember, alapvetően egy bizakodó és kitartó természet: hátha jobb lesz - és erre épül ez a biznisz), vagy csak tényleg nem érik föl ésszel, hogy tulajdonképpen mit is csinálnak és sok időnek kell eltelnie, mire fölfogják, HA fölfogják valaha is...
...
"Kíváncsi" leszek az OP, gyakran még papíron is csak a tervezet tervezeteként "létező" szovjet hadihajókra (a tervekben nagyon szépen mutatnak, de a gyakorlatban nem biztos, hogy úgy is szerepeltek volna - kezdve a képzetlen és motiválatlan embereken át...) -> hogyan megy majd velük a "de a valóságban így volt" bizonygatások sora!
(Jót kacarásztam, amikor olvastam, hogy kb. '42-re minden, az egész háborúban bevetett, úszóképes járművét elpusztították a gaz nácikoknak a rettenthetetlen szovjet, hős katonái - a jelentéseikben!)