Én szeretek co-op-ban játszani, így szeretem azt a részt, de hogy milyen rohadt körülményesre csinálták meg, az borzalom (ez a horror nem a játék). Elõször is, mikor valakihez csatlakozni akarok akkor a szûrön egy két paraméter beállítása után bedob valakihez. Ez ki találta így ki? A Resident Evil 6-ban ilyenkor egy lista jön fel és én dönthetem el kihez akarok csatlakozni. Itt meg egybõl bevág... bevágna, de nem lehet egybõl csatlakozni. Meg kell várni, míg a partner egy checkpointhoz ér. Mindeközben csak egy fekete képernyõt látunk kiírva, hogy várjuk meg míg a partner checkpointhoz ér! Nem látjuk mit csinál, hol tart, SEMMIT. Az is lehet, hogy az illetõ megállt és elhúzott kajálni, közben otthagyta játékot. Vagy fél órát barkácsol a munkapadon, vagy… ezer oka lehet, hogy valaki habókra várjon (még 5 percet sem vagyok hajlandó várni).
Ha végre bejutunk és megy a móka az oké. Para faktor a nullánál is lejjebb esik, de hát a közös hent is jó móka. Amiga másik random ki nem lép. Ekkor vagy kilépek én is vagy visszadob egy korábbi checkpointra. Jó esetben. Ha co-op küldit csináltuk akkor visszadob a világ végére,... lábam se éri a földet. Ez így elég katasztrófális. Arról nem is beszélve, hogy sokszor hosszan kraftolgatnak az emberek. Persze ha van kéznél haver, aki pont akkor pont veled pont azt akarja tolni. Akkor tök fasza… biztosan.
A pozitívum. Viszont az nagyon jópofa, hogy Calver hallucinál a co-op küldik alatt (legalább is az egyikben biztosan). Olyan dolgokat lát, hall amik nincsenek is ott. A partner játékos viszont se nem hallja se nem látja õket. Amikor ugyanezen a küldetésen Isaackal voltam csak azt láttam, hogy a Calvert irányító játékos össze-vissza forog, meg persze Calver karaktere beszél... "Isaaaaaaac do you SEE THIS??" Sokat dob azon a küldetésen.