Szerintem nem volt olyan vita, hogy hol jobb az eső.
Igazából azokban a játékokban lesz a legjobb az AI, ahol egyféle versenytípusra lehet kihegyezni. És ráadásul az AI-nak is dinamikusan igazodnia kell(ene) a dinamikus változókhoz. A dinamikus változás az jól mutat, ha egy ilyen játékot el akarsz adni, de csak annyira lesz valami dinamikus, amennyiféle változót vittek be a progiba. Ha minél többet, annál több a változás és mindez még dinamikus is. Ki ne erre vágyna? :))
Az életben szinte végtelen, ez a szám. Egy olyan játékban, mint a PC ahol van 60 pálya, százvalamennyi nyomvonallal és van 200 különböző osztályú autó, amiket ráadásul még össze is lehet ereszteni egy időben, egy pályán. És van húsz féle időjárás minta is még ez mellé, amihez jó pár szimuláció van rendelve, amit dinamikusan tud váltogatni a progi. És nem utolsó sorban, benne van mind a négy évszak és a nap mind a 24 órája és az ehhez kapcsolódó hőmérsékletváltozás is. És ne felejtsük el, hogy még tettek a progiba egy valós időjárást is, ami megközelítőleg az aktuális időjárást teszi be a játékban ami most éppen van az adott pálya környékén. Ez egyébként általában működik is. Mondjuk ha éppen esett délelőtt, de már elállt, akkor nem ritkán még mindig esős időt ad be vagy éppen fordítva, ezt nem tudom mitől függ. Gondolom attól az időjárási oldaltól, amivel összeköttetésben áll a játék. Ilyen kisebb-nagyobb csúszások azért vannak, de érdekességnek jó. :))) És akkor ne is említsük, hogy ott az idő és időjárás gyorsítás, amit szintén mindenki elvár hogy tökéletesen visszaadja a való életben zajló folyamatokat... Gyorsítva. Persze az nem baj ha a júzer mindig többet vár mert így valószínűleg megveszi a következő részt is.