Azért lett volna érdemes, komolyabban szemügyre venni ezeket a dolgokat, már korábban, mert ha az ember leül tesztelni, akkor olyan dolgokat is észre vesz amiket egyébként játék közben nem igazán figyel meg. Így pl. elejét lehetett volna venni az olyan városi legendának, nem tudom már ki írta, hogy a PC2-ben, esőben úgy lassítják az autókat, hogy nem adja le a teljes teljesítményét, magyarul kevesebb lóerőt ad le. Igaz, hogy most csak az Acurát teszteltem, de az esős felvételemen, lent a jobb sarokban látszik, hogy fékezés megkezdésekor, még ott dübörög az 500 paci. Feltételezem, hogy ha az Acuránál nincs ilyen fél megoldás, akkor szándékosan másik autóknál se alkalmaznak ilyet. Maradhatunk abban, hogy az esős gumi lassabb, mint ahogy a valóságban is. Amúgy teljesen alapbeállítást használtam, esőben is. Saját beállítással 255 kmh fölé tudtam menni és esőben is 240 fölé tudtam menni, a képeken látható helyen. Tehát a korábbi idézetem se volt légből kapott, mert a videód alapján közel se hoztad ki az autóból a maximumot, pedig én biztos nem tartozom a TT királyok közé. Ezt ne vedd támadásnak. Csak a történeti hűség kedvéért említettem meg, mert azt írtad, hogy csak jópofizásból raktam be azt az idézetet. :)))