Annyiban azért mégiscsak különbözik kettőnk esete, hogy az én felvetésem úgy lett lehurrogva, hogy ki sem próbálta senki, csípőből rá lett vágva, hogy hülyeség
Pont hogy ebben tökugyanaz, mivel te is csípőből ítélkeztél. :-)
A teszthez: A videódat nem látom, de mindegy is, mivel nem az alapján ítélek, hanem a saját tapasztalataim után. Lehet hogy én vagyok béna (ez több mint valószínű), de az is lehet hogy nálam ez egészen máshogy csapódik le. Nem tudom hogy monitoron vagy VR-al használod, de nekem elég sok mindent változott az utóbbin játsszva. A két autót összehasonlítva nekem elég markáns a különbség. Igaz hogy szárazon is idegesebb az autó, de vizen sokkal inkább. Az is lehet, hogy azért érzek különbséget, mert én eleve versenykörülmények között teszteltem, nem csak egymagamban.
A pit stratégiához meg annyit, hogy be lehet állítani több variációt is előre, ezeket menet közben is ki tudod választani, át tudod állítani.
Most, az eltelt időben lenyomtam egy GroupA bajnokságot az Audi 80-al, az is egy élvezetes járgány. Sajnos itt is, vizes körülmények között eléggé tapad, az AI-t viszont eléggé lelassítja, de szárazon nagyon jó.
Most a Rennsport-ot nyomom egy Porsche-val, hát itt sem lehet nagyon padlófék/gázzal menni, kíváncsi leszek, mit mutat vizen.