Ismerhetnéd már a nicknevemet, nekem elmagyarázni, hogy mi az SMS, meg etc, hát kb. lehet jobban tudom, mint Te. Plusz kezdetektől pC1 támogató voltam...
Nézzük tovább.
A GTR2 meg a nagyobb címek (szimek) után csináltak egy még simcadenek is erős túlzással nevezhető Shift-et. Tehát visszaléptek magukhoz képest. Sokat. Az, hogy az NFS címekhez képest mi történt, kb semennyire nem érdekes, mert a lentiek miatt kb. nem is számít.
Ha tömegeket akarnak elérni, akkor pedig lehet butítani fognak kicsit. Lehet a kontrolleres irányítás végre (!) jó lesz, több lesz a tapadás, stb. Ettől még a PC3 nem lesz arcade cucc, amitől a hideg kiráz, hogy te megint beleesel abba, hogy csak arcade meg sim van, holott "milliónyi árnyalat" lehetséges a kettő között.
Mivel a "Shift-et veszik alapnak", nyilvánvaló, hogy a fun-ra, a nagyobb tömegek felé nyitnak, akiket meg a pénzgyűjtés, járgányvásárlás számít és az ad el játékot, annak a még jobb fizika nem elsődleges, és nem is nagyon fognak vele foglalkozni, mert minek. Az szvsz is jó, ahhoz, hogy élvezetesnek lehessen nevezni, az előző két résznek más problémái voltak.
"A szimulátorok esetében olyan autókhoz szoktunk, amiket roppant nehéz vezetni."
Jah, ezek szerint szar az rF2, iR meg a többi. Értem. :D Meg nehezek. Ahha. Hát szerintem meg nem. Az iR-be meg rF2-be meg a legtöbb szimbe sokkal könyebb vezetni a kocsikat, mint az arcade és simcade játékokban, mert sokkal több a visszajelzés.
Mintha csak azt mondta volna, hogy nálunk azért könnyebb ezt meg azt vezetni, mert a többi szim egyébként szar. :D
Szóval ez szimplán egy baromság, felőlem akár Michal Schumacher is nyilatkozhatta volna... Szarnám le. Érdekes, hogy a legtöbb versenyző, iR-t, rF2-t, meg Raceroom-ot használ, napi, heti, havi szinten. Nem pCars2-t. Biztos azért mert azok irreálitan nehezek. :D
A valóság ezzel szemben kb annyi, hogy nem attól szimulátor valami, hogy rohadt nehéz vezetni benne valamit.