"Jaja, ezt hívják úgy, amikor sikerül menedzselni az ilyet, félve mondom ki: korrigálásnak, szvsz minden valamire való szimcade cuccban is létezik ez a dolog, de gondolom csak a pC2-ben lehet egy hibát korrigálni a kormányon. :D"
Ez volt az mondat amitől tegnap elment a kedvem a veled való társalgástól. Aki egy ilyen ostobaságot leír, az egy öntelt arrogáns kis p@cs.
Pont te a kis névtelen nulla akarja megtanítani Ben Collinsnak, hogy hogyan kell autót vezetni. Szerintem te még soha nem vezettél semmilyen autót, mert ha vezettél volna és itt nem az 50km/h városi közlekedésre gondolok, akkor tudnád mire gondolt. Vagy az általad emlegetett szövegértés, pontosan nálad hibádzik. Egyszerűen arról volt csak szó, hogy a valóságban nem akkor és úgy viselkednek a dolgok, ahogy egy szimben. És itt megsúgom, mielőtt ezt is félreértenéd, nem a szimben a jó. Mondjuk az még mindig röhej, hogy szerintem nem tudod ki Ben Collins . Nézd meg az utóbbi James Bond filmeket és az autós jeleneteket benne, ugyanis ő a föszereplö autós kaszkadőre is többek közt, amellett, hogy éveken keresztül ő volt a The Stig a Top Gearben, vagy éppen autóversenyzőként se volt az utólsók között, esetleg elolvashatod a könyvét a "How to Drive"-ot.
A másik meg ez mondatod volt, ami LOL.
"A GTR2 meg a nagyobb címek (szimek) után csináltak egy még simcadenek is erős túlzással nevezhető Shift-et. Tehát visszaléptek magukhoz képest. Sokat. Az, hogy az NFS címekhez képest mi történt, kb semennyire nem érdekes, mert a lentiek miatt kb. nem is számít."
Szóval te ennyire korlátolt vagy vagy ennyire egyszerű? Majd eldöntöd. Szóval szerinted, ha anno GTR2 után Shifteket csináltak, amik fizikában "alatta voltak?" a GTR2-nek, akkor az törvényszerű, hogy a PC3-ban is ez lesz. Ez ám a szemellenző. Mondjuk az ugye nem tűnt fel, hogy a Shiftek után ugyanezzel a motorral, amit folyamatosan fejlesztenek kijött még két CARS rész és azok folyamatos előlépések voltak, a bugokkal, hiányosságokkal együtt is. Látom, a Seta Tire Modellt és a Live Track 3.0-át simán figyelmen kívül hagytad, mert az már, gondolom, nem fért bele az agymenésedbe. Vagy az a kis tévedésed, amit valamiért úgy értelmeztél, hogy a Shift alapjaihoz térnek vissza. Hollott csak a "szellemiségéhez" volt a szövegben. Ami ugye csak megint szövegértési probléma és erre építetted az egész találgatásodat, amiben egy fikarcnyi tény sincs.
Most abba nem mennék bele mélyebben, hogy az rF1 alatt működő gMotor mennyire is volt szimulátor, de mindegy is mert a lényeg, hogy a GTR2 arra készült, mint korábban már írtam. A Shiftek meg már a saját Madness motorjukra íródtak, ami eleve nem teszi könnyűvé a két játék összehasonlítását. És mivel a Shiftek az EA megrendelésére készültek, azt se tudni, hogy a fizika mennyire volt priorítás. De nyugodtan vedd elő a Shifteket és hasonlítsd össze mai szemmel a GTR2-vel. Rögtön láthatod, hogy leginkább az idő szépítette meg a dolgokat. Itt megjegyezném, hogy anno nekem is a GTR2 volt a kedvencem és hangoztattam is, hogy SimBin sokkal jobb progit tudott írni a gMotorra, mint az ISI. És utána sokat toltam a Shifteket, sőt még ma is néha előveszem őket, és nem tenném a rozsdást a nyakamra, hogy a GTR2 annyival jobb lett volna náluk fizikában, de tény, hogy le volt némileg egyszerűsítve.
Na csak ezt tartottam érdemesnek egy kicsit kivesézni, mert a többi ömlengés meg iR fanboykodás, annyira nem érdekel.