Sajnos most nincs igazad, az árkád játékok jobban fogynak, a hardcore simek mindig is sokkal szűkebb rétegeknek készültek, vagyis kevesebb haszonnal. Márpedig a kapitalizmus az olyan, hogy ha egy cég hosszú távon kezd el gondolkodni és számol, akkor sajna előbb vagy utóbb eljut ahhoz a ponthoz, hogy azt mondja: Na most üzletileg mi éri meg jobban, keressünk 50 millió dollárt mert egy arkád játékot eladunk nagy darabszámban egyébként sokkal kevesebb munkával, vagy öljünk bele rengeteg munkát és időt, legyen hardcore sim, cserébe pedig egy jóval szűkebb rétegnek tudjuk csak eladni... Sokkalta kevesebb meló egy árkád game és sajnos jóval nagyobb piacot lehet vele megcélozni, nagyobb haszonnal. És ez független attól mit tud a motor, mert ha nagyobb eladást akar, akkor lebutítja a fizikát, és akkor még gipsz jakab is úgy érezheti magát, hogy húú de milyen jól tud vezetni...