Nem látom, hogy hol van a vita tárgya? Itt #19468 ugyanezen gondolatok mentén fejtem ki a nézetemet.
A PC esete viszont merőben más, mert sose volt hardcore szim és sose volt árkád, legalábbis ha a két műfajt a helyén kezeljük. Azt figyelmen kívül hagynám, hogy egyesek a szimulátor és az árkád megjelöléseket minősítő jelzőként használják. És ismerve az SMS korábbi munkásságát, akkor bízhatunk benne, hogy a PC3 is ezen a mezsgyén fog haladni. És azt se felejtsük el, hogy SMS-től jön árkád címnek a Fast & Furious játék is idén.
De nem kell rakéta tudósnak lenni ahhoz, hogy lássuk a CM szándékait a Madness engine-nel kapcsolatban. Kell nekik VR, kell nekik egy fejlettebbb grafikus motor, mert azért lássuk be, a PC2 mellett az F1 játék max Lolka és Bolka rajzfilmnek tűnik. Bár így is népszerű az F1, de ez leginkább maga a sportágnak köszönhető. Noha igaz az is, hogy a járványnak és a valódi F1 pilótáknak köszönhetően megugrott az F1 2019-re az igény, ami mostanra újra kezd visszaesni a korábbi szintjére, de emellett megjelentek olyan igények is, ez is néhány valódi F1 pilótának köszönhetően, hogy nem ártana egy kicsit jobb, szimulátorosabb F1 játék. És erre a válasz a CM és az SMS összeborulása. Persze a PC3, az F1 2020, Dirt 5 és a Fast&Furious játékokon még nem fog ez az egyesülés látszani. Én azt gondolom, hogy az F1 2021 és majd a következő Dirt Rally, PC4 lesz egy mérföldkő, hogy milyen irányba mennek tovább így együtt. A PC3 most hozni fogja ezt a jól bevált úgynevezett simcade vonalat.
Részemről kimondottam örülök, hogy nem erőltetik ezt a száraz rF, AC techdemó jellegű szabad edzés/quali/race vonalat, mert már rohadtul unalmas, hogy mindegyik atósjátékban ezt kapjuk a szinte már unalomig ismert, már-már közhelynek számító pályákkal, mint Spa, Monza, Nürburgring, stb...