AMS2-ben se jobb az AI, mint a PC2-ben... egyelőre.
Valójában melyik szimulátorban van olyan jó AI, hogy az valamire is érdemes lenne?! Nem olyan egyszerű az. Még egy real time stratégiai játékba is "könnyebb" egy jó AI-t implementálni, mint egy szimulátorba. (Vagyis megoldhatóbb.) Itt túl sok a változó, és nagyok az elvárások ahhoz, hogy egy AI "emberszerű" lehessen, valódi ellenfél legyen. Ha kifinomult AI-t akarnának alkotni, akkor azt nem egy játékfejlesztő stúdió fogja szállítani, hanem a DARPA :), vagy egy egyetemi kutatócsapat. De az meg sok-sok évbe kerülne, sok-sok pénzt emésztene fel, és pusztán egy játékba "felesleges pazarlás" lenne.
Ezek a programok inkább az online multi-ra vannak kihegyezve. Ez nem is baj, csak ordítóan nagy hülyeséget ne csináljon az AI, és akkor már lehet velük gyakorolni. Az éles verseny meg mehet humán ellenfelek ellen. ;)