Nyilván az online vásárlások esetén lennének tranzitok és azok szállítanák házhoz a motyót, ahogy ez jelenleg is mûködik pár bevásárló szolgáltatónál. Leadod a rendelést, és azok bevásárolnak helyetted némi felárért. Ha pedig egy raktáráruház csak ebben a rendszerben mûködne akkor helybõl kisseb alapterületû üzletek kellenek a feltöltõk helyett pedig gyors csomagösszeállítók és futárok kellenek. Egy modern raktárban ahol az áruátvételnél minden tételt pontosan katalogizálnak könnyen megtalálhatnak mindent és még a bolti szarkáktól sem kell félniük. Egy elektromos meghajtású teherjármû pedig megoldható csereaksikkal, és éjszakai töltéssel, ha helyben vásárolnak az emberek, ha messzebbre kell menni akkor meg a hagyományos jármûvek viszik a pakkot.
Léteznek modern fekvõ helyzetû fedett kerékpárok, amikbe kis extra súly árán minimális ülésfûtést is lehet építeni. Azzal kényelmesebben és gyorsan el lehet jutni rövid távokon, anélkül hogy esetlegesen az esõ szétáztatná az embert.
Ahogy pedig valaki már írta, reggelente az autókban többnyire csak egy ember ül. Ami egyértelmû hely és energiapazarlás. Elhiszem hogy kényelmesebb és kultúráltabb mint a tömegközlekedés, de akkor is. Ha legalább összebeszélnének az egy környéken lakók és a cég is mindkét fõre támogatná a benzinpénzt nem csak egy autóra. Akkor kevesebb autó, talán a fele közlekedne reggelente, ami kevesebb dugót és kevesebb káros anyagot jelentene, mindezt plusz 5-10 perc utazásért, amit lehet a dugók hiánya pont lefaragna.